Ոչ մի արդյունք
Կարդալ ամբողջը
ԱՐԽԻՎ
Հայաստանի Հանրապետություն
Շաբաթ, Ապրիլի 1, 2023
  • Հանրապետություն
  • Միջազգային
  • Սոցիում
  • Սփյուռք
  • Հոգեւոր
  • Մշակույթ
  • Այլք
Հայաստանի Հանրապետություն
  • Հանրապետություն
  • Միջազգային
  • Սոցիում
  • Սփյուռք
  • Հոգեւոր
  • Մշակույթ
  • Այլք
Ոչ մի արդյունք
Կարդալ ամբողջը
Հայաստանի Հանրապետություն
Ոչ մի արդյունք
Կարդալ ամբողջը
Գլխավոր Հանրապետություն

Թյուրքական դիվանագիտության ճեղքերը

Բերձորի եւ Ադրբեջան-Նախիջեւան ճանապարհների միջեւ զուգահեռներ չեն կարող լինել

Հոկտեմբերի 20, 2022
Հանրապետություն
Թյուրքական դիվանագիտության ճեղքերը
1
ԿԻՍՎԵԼ ԵՆ
87
ԴԻՏՈՒՄ
Share on FacebookShare on Twitter

Պրահայի քառակողմ՝ Հայաստան-Ֆրանսիա-Թուրքիա-Ադրբեջան հանդիպումից հետո թյուրքական պետությունների ղեկավարներն իրենց հայտարարություններում կրկին սկսեցին ավելի հաճախ օգտագործել «միջանցք» եզրույթը: Էրդողանը, ըստ էության, նախընտրական հայտարարությունների շրջանակներում հայտարարեց, թե այսպես կոչված «զանգեզուրյան միջանցքի» հարցում խնդիրներ չի տեսնում: Ալիեւն էլ այդ հանդիպումից ժամեր անց հայտարարեց, թե Հայաստանից ընդամենը ճանապարհ է ուզում դեպի Նախիջեւան եւ դրական պատասխան չի ստացել: Գործընթացներին քաջածանոթ յուրաքանչյուր ոք կհասկանա Ադրբեջանի առաջնորդի խոսքերի մանիպուլյատիվ բնույթը, եւ որ իրականում վերջինս Պրահայի հանդիպման ժամանակ խոսել է «միջանցքի» տրամաբանության շուրջ, առավել եւս, որ մինչ այդ Բրյուսելում բաց տեքստով հայտարարել էր, թե Բաքուն Հայաստանից պահանջում է անարգել մուտք դեպի «Զանգեզուրի միջանցք»՝ Լաչինի նմանօրինակով։

Օրերս էլ Թուրքիայի արտգործնախարար Մեւլութ Չավուշօղլուն էր ասել, թե Հայաստանը դեռ ստանձնած պարտավորություններ ունի կատարելու՝ հիշատակելով նաեւ «Զանգեզուրի միջանցքը». «Ադրբեջանը հայտարարում է, որ Լաչինն ու Զանգեզուրը պետք է նույն կարգավիճակն ունենան»: Այս թեմայի արծարծումը ստիպեց ՀՀ վարչապետին հրապարակայնորեն՝ «Թվիթերի» իր էջում անդրադառնալ թեմային: «Որեւէ մեկը կարո՞ղ է 2020 թ. նոյեմբերի 9-ի եռակողմ հայտարարության մեջ գտնել «միջանցքի» մասին հիշատակում, որը վերաբերում է Հայաստանի տարածքին: Իհարկե՝ ոչ: Նոյեմբերի 9-ի եռակողմ հայտարարության մեջ կա՞ «միջանցքի» մասին հիշատակում։ Այո՛, այն Լաչինի միջանցքն է դեպի Լեռնային Ղարաբաղ, սա միակն է: Ոչ ոք չի կարող Հայաստանին մեղադրել պարտավորություններից խուսափելու մեջ»,- գրել է Նիկոլ Փաշինյանը: Նա նաեւ հայտարարել է, որ պատրաստ է երեք կետով ճանապարհ բացել ադրբեջանական մեքենաների համար, բայց ՀՀ օրենքների շրջանակներում:

«Միջանցքի» գաղափարի առաջմղման հարցում թյուրքական պետությունների ակտիվությունը եւ փաստարկներն արդեն սկսում են աշխատել հայկական կողմերի օգտին: Երբ Անկարան եւ Բաքուն հայտարարում են, թե Ադրբեջանը Նախիջեւանին կապող ճանապարհը պետք է նույն կարգավիճակն ունենա, ինչ Բերձորի միջանցքը, ապա այս զույգ պետությունները դրանով առնվազն Արցախին Հայաստանի համար նույն կարգավիճակն են շնորհում, ինչպիսին ունի Նախիջեւանը Ադրբեջանի համար: Այլ կերպ ասած՝ «միջանցքի» հարցում ավելորդ ջանասիրությունը թյուրքական հին ավանդույթներով հայտնի դիվանագիտությունում ճեղքեր է առաջացնում:

Ամբողջ խնդիրն այն է, որ Բերձորի միջանցքի պահպանումը 44-օրյա պատերազմում հրադադար հաստատելու անխուսափելի նախադրյալներից էր՝ դրված հենց Ադրբեջանի առաջ եւ նրա ցանկությամբ: Պատերազմի ժամանակ ադրբեջանական զինուժը մի քանի ապարդյուն փորձեր էր արել գրավել միջանցքը՝ տալով մեծաթիվ զոհեր, եւ մեծ հարց էր, թե արդյոք կկարողանա՞ր ընդհանրապես գրավել Բերձորն ու անառիկ Քարվաճառը: Մյուս կողմից՝ էլ Հայաստանի եւ Արցախի միջեւ ցամաքային կապի բացակայությունը կնշանակեր վերջինիս հայաթափում, որը ադրբեջանաթուրքական ցեղասպան քաղաքականության վերջին հանգրվանը կլիներ՝ իր բոլոր հետեւանքներով այդ երկրների համար: Հետեւաբար, ռազմական ագրեսիա եւ բազմաթիվ պատերազմական հանցագործություններ գործած թյուրքական պետությունները չէին կարող վերջնականապես ընդունել ահաբեկչական պետությունների կարգավիճակը եւ առաջին հերթին իրենք էին շահագրգռված Բերձորի միջանցքի գոյության մեջ, ուստի ամենեւին տեղին չէ վերոնշյալ երկու ճանապարհների միջեւ զուգահեռներ անցկացնելը: Դրա համար չկան նաեւ իրավական փաստական հիմքեր:

Եթե բազմաթիվ պատերազմական հանցագործություններ կատարած Ադրբեջանը մտահոգված է ՀՀ տարածքով ապագայում երթեւեկող իր քաղաքացիների անվտանգության հարցում, ապա դա այլ հարց է: Բանակցությունների միջոցով հնարավոր է գտնել փոխընդունելի լուծումներ այդ՝ Բաքվի ենթադրած ռիսկերը վերացնելու համար, իսկ դրա համար ընդամենը պահանջվում է կառուցողական եւ ոչ առավելապաշտական բանակցային մոտեցում խնդրին:

Թեգեր: ԱդրբեջանավտոճանապարհԲերդաձորճանապարհՆախիջեւան
ԿիսվելTweetԿիսվել
Արմեն Վարդանյան

Արմեն Վարդանյան

Ծնվել է 1972 թվականին ՀՀ Շիրակի մարզի Արթիկ քաղաքում: 1994 թվականին ավարտել է ԵՊՀ Փիլիսոփայության, հոգեբանության և սոցիոլոգիայի ֆակուլտետը՝ քաղաքական սոցիոլոգ մասնագիտությամբ: 1992 թվականին ավարտել է ԵՊՀ Հասարակական մասնագիտությունների ֆակուլտետի ժուռնալիստիկայի բաժինը: 1993 թվականից որպես քաղաքական բաժնի խմբակիր լրագրողական գործունեություն է սկսել «Ազատամարտ» շաբաթաթերում: Թղթակցել է Հայաստանի և արտերկրի մեկ տասնյակից ավել ԶԼՄ-ներին: Հասարակայնության և տեղեկատվության միջոցների հետ կապերի ոլորտում աշխատել է ՀՀ կառավարությանն առընթեր Տարածաշրջանային ինտեգրացման վարչության, ԱԳՆ-ի, ՀՀ նախագահի աշխատակազմի, Բնապահպանության նախարարության համապատասխան ստորաբաժանումներում: Ամուսնացած է, ունի երկու որդի:

Նույնատիպ Հոդվածներ

Հայաստանը պետք է նոր մակարդակ հաղորդի Հնդկաստանի հետ փոխգործակցության ներուժին

Հայաստանը պետք է նոր մակարդակ հաղորդի Հնդկաստանի հետ փոխգործակցության ներուժին

Ապրիլի 1, 2023
Ամերիաբանկը ճանաչվել է Հայաստանի լավագույն բանկ՝ ըստ «Global Finance»-ի

Ամերիաբանկը ճանաչվել է Հայաստանի լավագույն բանկ՝ ըստ «Global Finance»-ի

Մարտի 31, 2023

Հայաստանին օգնությունը բարեգործություն չէ

Կայունացման հաշվի նպատակային մակարդակի կանոնը պատերազմի ժամանակ չի գործի

Հետընթաց ԱՄՆ դաշնակիցների շարքում

Հայաստանում դրական միտումները կարող են շարունակվել

Պատրանքի փոխարեն՝ «ռեալ պոլիտիկը»

Կա՛ն մշտական թշնամիներ, որովհետեւ կա՛ն մշտական շահեր

Հաջորդ Հոդվածը
Քաղաքական էլիտան եւ հանրությունն անհանգստացած են

Քաղաքական էլիտան եւ հանրությունն անհանգստացած են

Պատրաստ հայրենիքի պաշտպանությանը

Պատրաստ հայրենիքի պաշտպանությանը

Ամենաընթերցվածը

  • Կեցության՝ բնակարանի խնդիր

    Կեցության՝ բնակարանի խնդիր

    1 Կիսվել են
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հայաստանին օգնությունը բարեգործություն չէ

    1 Կիսվել են
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Արեւմուտքի եւ Ռուսաստանի համագործակցության ամենահարմար տարածաշրջանը Հայաստանն է

    1 Կիսվել են
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Ինչ իրավունքներ ունեն հղիներն ու մինչեւ 3 տարեկան երեխա խնամող աշխատողները

    74 Կիսվել են
    Կիսվել 30 Tweet 19
  • Ռազմական սպառնալիքի ներքո երկխոսություն չի կարող ծավալվել

    0 Կիսվել են
    Կիսվել 0 Tweet 0

Սոցցանցեր

Ցանկ

  • Հանրապետություն
  • Միջազգային
  • Սոցիում
  • Սփյուռք
  • Հոգեւոր
  • Մշակույթ
  • Այլք

Օգտակար Հղումներ

  • Armenpress
  • Armenpress | History
  • Республика Армения
  • Պատմություն
  • Հեղինակներ

Մեր Մասին

Հայաստանի Հանրապետություն՚ օրաթերթը ստեղծվել է 1990 թ.

Ներկայում օրաթերթը հրատարակվում է «Արմենպրես» լրատվական գործակալության կողմից:

 

Հասցե՝ Հայաստանի Հանրապետություն, ք. Երեւան, Արշակունյաց պող. 4, 13-14-րդ հարկեր Հեռ.՝ + (374 10) 52-57-56, Էլ-փոստ՝ [email protected]: Գովազդի համար`+(374 10) 52-69-74, +(374 96) 45-19-38, Էլ-փոստ՝ [email protected]

Ոչ մի արդյունք
Կարդալ ամբողջը
  • Հանրապետություն
  • Միջազգային
  • Սոցիում
  • Սփյուռք
  • Հոգեւոր
  • Մշակույթ
  • Այլք

Հասցե՝ Հայաստանի Հանրապետություն, ք. Երեւան, Արշակունյաց պող. 4, 13-14-րդ հարկեր Հեռ.՝ + (374 10) 52-57-56, Էլ-փոստ՝ [email protected]: Գովազդի համար`+(374 10) 52-69-74, +(374 96) 45-19-38, Էլ-փոստ՝ [email protected]

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist