Ոչ մի արդյունք
Կարդալ ամբողջը
ԱՐԽԻՎ
Հայաստանի Հանրապետություն
Երեքշաբթի, Մարտի 28, 2023
  • Հանրապետություն
  • Միջազգային
  • Սոցիում
  • Սփյուռք
  • Հոգեւոր
  • Մշակույթ
  • Այլք
Հայաստանի Հանրապետություն
  • Հանրապետություն
  • Միջազգային
  • Սոցիում
  • Սփյուռք
  • Հոգեւոր
  • Մշակույթ
  • Այլք
Ոչ մի արդյունք
Կարդալ ամբողջը
Հայաստանի Հանրապետություն
Ոչ մի արդյունք
Կարդալ ամբողջը
Գլխավոր Սոցիում

Հայկական Քաշաթաղը՝ լուսանկարներում ու դասախոսություններում

Հունիսի 1, 2021
Սոցիում
Հայկական Քաշաթաղը՝ լուսանկարներում ու դասախոսություններում
2
ԿԻՍՎԵԼ ԵՆ
246
ԴԻՏՈՒՄ
Share on FacebookShare on Twitter

Մայիսի 18-ին Երեւանում՝ Հովհաննես Թումանյանի թանգարանում, «Յոթ սարի հետեւում» մրցույթ-փառատոնի շրջանակներում բացվեց տողերիս հեղինակի «Հայկական Քաշաթաղ»-«Քաշաթաղը՝ լուսանկարներում» ցուցահանդեսը։

Ցուցահանդեսում ներկայացված էին շրջանի մի շարք սրբավայրեր, այդ թվում՝ Ծիծեռնավանքը, Վարազգոմի վանքը, Մկնատամի խաչ մատուռ-եկեղեցին եւ այլն: Մայիսի 28-ին կայացավ ցուցահանդեսի փակման արարողությունը։ Ցուցահանդեսը 10 օրերի ընթացքում ուղեկցվեց դասախոսություններով՝ նվիրված Արցախի Հանրապետության Քաշաթաղի շրջանի պատմությանը։ Մայիսի 19-ին «Քաշաթաղի վերահայացումը որպես Հայաստանի զարգացման դրսեւորում, դասեր եւ հետեւություններ» թեմայով զեկույցով հանդես եկան քաղաքագետ Էդգար Էլբակյանը եւ արեւելագետ, պ. գ. թ. Վարուժան Գեղամյանը։ Մայիսի 20-ին դասախոսության թեման էր՝ «Քաշաթաղի ամրոցները»։ Այդ մասին բանախոսությամբ հանդես եկան հնագետ, պատմաբան Գագիկ Սարգսյանը եւ հնագետ Լեւոն Մկրտչյանը, ովքեր տարիներ շարունակ Քաշաթաղում հայտնաբերել եւ ուսումնասիրել են այս տարածքի մոտ 60 հնադարյան ամրոց ու ամրոցատեղիներ։ Լեւոն Մկրտչյանը հանդես եկավ «Քաշաթաղի ամրոցների ուսումնասիրության նորագույն մեթոդներ, թվայնացում եւ եռաչափ մոդելավորում» դասախոսությամբ։

Գագիկ Սարգսյանը, խոսելով այդ հետաքրքիր հուշարձանների ուսումնասիրության մասին, տեղեկացրեց՝ Քաշաթաղի շրջանը գրեթե չէր ուսումնասիրվել հայ գիտնականների կողմից, եւ հատկապես ամրոց-հնավայրերի մասին քիչ տեղեկություն կային։ Հավելեց՝ «Google planet» ծրագրով է կարողացել գտնել արդեն հայտնի եւ պաստառներում ներկայացված հուշարձանները։ Ցուցահանդեսում առանձին բաժնով ներկայացված են Քաշաթաղի շրջանում հիմնականում նոր հայտնաբերված ամրոցներ։ Ներկաները ծանոթացան ցուցանմուշների ժամանակաշրջանին, տեղադրության վայրին, պահպանված կառույցներին։

Հայ ճարտարապետությունն ուսումնասիրող (ՀՃՈՒ) հիմնադրամի աշխատակից, ճարտարապետ Աշոտ Հակոբյանը մայիսի 21-ին դասախոսեց «Քաշաթաղի շրջանի միջնադարյան ճարտարապետությունը. վանքեր եւ եկեղեցիներ» թեմայով։ Նա ներկայացրեց շրջանի մի քանի կարեւոր պատմական հուշարձանների ճարտարապետությունը։ Խոսելով շրջանի ամենահին քրիստոնեական հուշարձանի՝ Ծիծեռնավանքի ճարտարապետական հորինվածքի մասին՝ տեղեկացրեց, որ այս տաճարը եռանավ բազիլիկ ոճի կառույց է, հիմնադրվել է վաղ միջնադարում, հնարավոր է՝ հեթանոսական տաճարի հիմքի վրա։ Ծիծեռնավանքի Սուրբ Գեւորգ տաճարը ճարտարապետական կառույցով նման է ՀՀ-ում գտնվող մի քանի եկեղեցիների, որոնց կառուցման ժամանակը համընկնում է Ծիծեռնավանքի հետ։ Ներկայացրեց Վարազգոմի վանք կոչվող եկեղեցին, որը Հակարի գետի ձախակողմյան բարձրադիր վայրում է՝ Ծիծեռնավանքից մոտ 10 կմ հյուսիս։ 9-րդ դարում կառուցված այս սրբատունը խիստ վթարային վիճակում է։ Կենտրոնագմբեթ եկեղեցին բացառիկ է իր ճարտարապետությամբ, ունի 2 խորան։ Գմբեթը պահող սյուներին 4 ավետարանիչների բարձրաքանդակներն են։ Մուտքը հարավից է։

Ճարտարապետն անդրադարձավ նաեւ Մկնատամի խաչ մատուռ-եկեղեցուն, Արքո գյուղի տարածքի միջնադարյան 2 սրբատներին, Վակունիսի ու Շալուայի եկեղեցիներին եւ այլ հուշարձանների, որոնք Քաշաթաղի շրջանում են  եւ հավաստում են տարածքի՝ հայոց ոստան լինելը։ Ամենակարեւորը՝ այս տարածքում հայ քրիստոնեական եկեղեցիներն ու այլ հուշակոթողներ թվագրվում են վաղ միջնադարից եւ հասնում 18-րդ դարակես։ Դասախոսությանը ներկա էին հայ ճարտարապետությամբ հետաքրքրվողներ, հնագետներ, ուսանողներ։ Շաբաթ օրը՝ մայիսի 22-ին, պատմաբան, պ.գ.թ. Լեռնիկ Հովհաննիսյանը դասախոսեց առցանց՝ Ստեփանակերտից, «Քաշաթաղի շրջանի էթնիկ նկարագիրը» թեմայով։ Ողջունելով ներկաներին՝ Լ. Հովհաննիսյանը կարեւորեց նման միջոցառումները, երբ լուսանկարների ցուցադրությանը զուգահեռ տեղի են ունենում դրանց մասին դասախոսություններ։ Պատմաբանը տեղեկացրեց՝ մինչեւ 18-րդ դարակես Քաշաթաղի եւ Քարվաճառի շրջանները եղել են մարդաշատ, եւ այս հատվածներում հիմնականում հայեր են բնակվել։ 16-18-րդ դարերում օտար նվաճողները Սյունիքն Արցախից տարանջատելու նպատակով մահմեդական ցեղեր են բերել եւ բնակեցրել տարածքում։ Իսկ տարածքի հայաթափումը վերջնական տեղի ունեցավ 1918 թ.։

Քաշաթաղի շրջանի հիմնադիր, առաջին ղեկավար, պատմաբան Ալեքսան Հակոբյանը մայիսի 25-ին ցուցասրահում հանդես եկավ «Ծիծեռնավանք» թեմայով դասախոսությամբ, որին ներկա էր Քաշաթաղի շրջանի նախկին հոգեւոր հովիվ Աթանաս վարդապետ Մովսիսյանը, ով մեծ նվիրումով էր կատարում Աստվածահաճո իր պարտականությունը: Բանախոսը տեղեկացրեց՝ Քաշաթաղն ազատագրելուց հետո Ծիծեռնավանքը հայ մասնագետները գտան քանդված, անմխիթար վիճակում, մաքրեցին, պեղեցին: 2001-ի հոկտեմբերի 7-ին օծվեց, վերականգնվեց Սուրբ խաչը: Պատմեց, թե ինչ դժվարությամբ տեղի ունեցավ օծումը՝ կապված ուժեղ քամու հետ։ Բայց, Փառք Աստծո, ամեն ինչ կատարվեց բարեհաջող։ Անդրադարձավ Սուրբ Գեւորգ եկեղեցու պատմությանը, 6 շինարարական փուլերին։ Տեղեկացրեց նաեւ՝ վանական համալիրում մեկ տարի հետո բացվեց Ծիծեռնավանքի թանգարանը: Պեղումներից հայտնաբերված նյութերից առավել հետաքրքիր եւ պատմականը, ըստ պատմաբան-կովկասագետի, նահատակի գերեզմանն էր, որը պատվավոր թաղում է՝ փշե պսակով: «Պարզեցինք, որ նահատակը Աստվածատուրն է, ազգությամբ՝ պարսիկ, քրիստոնեություն ընդունած, նրա մասունքները բերվել էին Ծիծեռնավանք»,- նշեց նա: Վանական համալիրի զարդ տաճարի անվանումը պատմաբանը գտել է Մովսես Դասխուրանցու գրքում։ Ըստ պատմիչի՝ 8-րդ դարում արաբ արշավողներից մեկը, ավերելով Սյունիք աշխարհի Բաղք եւ այլ գավառներ, գերեվարելով շատ հայերի, գալիս հասնում է Արքունագետի-Աղավնոյի ափ եւ հրամայում է ավերել եկեղեցին, որը կոչվում էր Սուրբ Գեւորգ։ Ըստ պատմիչի՝ եկեղեցուց դուրս է գալիս սպիտակ ձիով ռազմիկը եւ կոտորում արաբներին։ Ա. Հակոբյանը գտնում է, որ պատմիչի հիշատակած Սուրբ Գեւորգը Ծիծեռնավանքի տաճարն է։ Նա տեղեկություն տվեց նաեւ կապված վանական համալիրի «Ծիծեռնավանք» անվան հետ՝ հիշատակելով 2 ավանդազրույց։ Առաջինը կապված է ծիծեռնակ կամ ագռավ թռչունի հետ. ագռավն ինքնազոհության է գնում եւ փրկում եկեղեցին կառուցողներին։ Թռչունը, տեսնելով օձը ճաշի կաթսայի մեջ էր ընկել, ինքն էլ է ընկնում եռացող կաթսայի մեջ։ Աշխատողները, ճաշը համարելով հարամված, թափում են եւ տեսնում թունավոր օձը։ Հասկանալով ագռավի ինքնազոհության պատճառը՝ նրան թաղում են եկեղեցուց մոտ 1 կմ արեւելք գտնվող ժայռի մեջ, եւ ժայռը կոչվում է Ագռավաքար։ Սա, ըստ երեւույթին, եղել է դեռեւս հեթանոսական շրջանում։ 1998-2000 թթ. Ծիծեռնավանքում կատարված պեղումների եւ եկեղեցու հիմնանորոգման ընթացքում շինարարներն ու Ա. Հակոբյանը տեսել են, եկեղեցու զանգակատունն ու նշված Ագռավաքարն արեւելքից արեւմուտք ուղիղ գիծ են կազմել։

Երկրորդ անվանումը կապված է Պետրոս առաքյալի ճկույթ-ծիծեռնի հետ, որը թաղված է եկեղեցու խորանում։ Ա. Հակոբյանն այլ տեղեկություններ եւս տվեց՝ կապված Քաշաթաղի շրջանի եւ առհասարակ Սյունիք-Արցախ աշխարհների կարեւոր եկեղեցիներից մեկի մասին։ Մայիսի 26-ին «Քաշաթաղի դամբարանները» թեմայով դասախոսությամբ հանդես եկավ պատմաբան, պ.գ.թ․, դոցենտ Արտակ Գնունին։ Տեղեկացրեց Քաշաթաղի շրջանում իր պեղումների մասին, գտածոներից։ Կարեւորեց տարբեր նյութեր, որոնցից է ցեղապետի պղնձյա գուրզը՝ հայտնաբերված Եզնագոմերի մոտից։ Անդրադառնալով շրջանի հարավային թեւում՝ Ողջի գետի աջափնյա Կերեն բնակավայրի մոտակա դամբարանադաշտի մասին՝ պատմաբանը տեղեկացրեց, որ այդ հատվածում իր կողմից պեղվել են 100-ից ավելի դամբարաններ, գտնվել են հիմնականում խեցեղեն նյութեր, որոնք արվեստի գործեր են, նաեւ պատմում են այդ շրջանի մասին։ Վերջին դասախոսությունը՝ «Քաշաթաղի շրջանի տեղանունների ստուգաբանությունը» թեմայով ներկայացրեց լեզվաբան, բ.գ.թ․ Մհեր Քումունցը՝ առցանց՝ Գորիսից։

Դասախոսությունների սկզբում բանախոսներին ողջունում եւ ներկայացնում էր թանգարանի տնօրեն Անի Եղիազարյանը՝ հայտնելով շնորհակալություն ներկաներին եւ բանախոսներին, ովքեր սիրով են համաձայնել ներկայանալ ցուցասրահ։ Փակման օրը ողջունեց ներկաներին, կարեւորեց նման միջոցառումները, հատկապես՝ կապված Արցախի հետ։ Տեղեկացրեց՝ ցուցադրությունը շարունակվելու է մի քանի օր եւս, այնուհետեւ կլինի շրջիկ։ Կա նպատակ նաեւ ՀՀ մարզերի բնակիչները ծանոթանան Արցախի՝ թշնամու կողմից բռնազավթված տարածքների հայկական պատմաճարտարապետական հուշարձաններին։ Տեղեկացնեմ՝ վերջին անգան Ծիծեռնավանքում եմ եղել 2020 թ. սեպտեմբերի 26-ին։ Այդ օրը Սուրբ Գեւորգ տաճարում մատուցվեց սուրբ պատարագ Քաշաթաղի հոգեւոր հովիվ տեր Բենիամին քահանա Ծատուրյանի ձեռամբ։ Ներկա էին ուխտավորներ ՀՀ եւ Արցախի այլ վայրերից։ Հաջորդ օրն սկսվեց պատերազմը։ Ծիծեռնավանքը Աղավնո գետի աջ ափին է։ Այս գետի ավազանը հարուստ է հայոց պատմական հուշարձաններով, որոնք տարիներ շարունակ նկարել, զուգահեռ կարդացել դրանց մասին տարբեր գրքերում, ուսումնասիրել եմ։ Եվ բոլոր վանքերի, ամրոցների, խաչքարերի վրա միայն հայկական հետքն է: Այսօր թուրքերը պետական մակարդակով հայտարարում են, թե այս հուշարձաններն աղվանական են։ Սա թուրքի սովորական ձեռագիրն է՝ սեփականացնել ուրիշի ունեցվածքը, հատկապես՝ հայկականը։ Օրինակ՝ Ծիծեռնավանքի Սուրբ Գեւորգ եկեղեցու վրա կա 25-ից ավելի հայերեն արձանագրություն, խաչեր են, զարդանախշեր են նկարված, որոնք աղվանականի հետ ընդհանրապես կապ չունեն: Առհասարակ, աղվաններ այս տարածքում չեն եղել: Սա Մեծ Հայքի Սյունիք նահանգի Աղահեճք, հետագայում՝ Քաշաթաղ գավառն է, որ Աղավնո գետի հովտում է։

Մայիսի 28-ին ցուցասրահում էին նաեւ Երեւանի Լ. Տոլստոյի անվան թիվ 128 դպրոցի սաները, ուսուցիչներ, ովքեր մեծ սիրով ունկնդիր եղան երգչախմբի կատարումներին՝ «Կիլիկիա», «Մարտիկի երգը» եւ այլն, ինչպես նաեւ դիտեցին պարային կատարումները։ Դպրոցի վաստակավոր ուսուցչուհի Գոհար Հարությունյանը շնորհակալություն հայտնեց կատարվածի համար, կարեւորեց միջոցառումը, մաղթեց՝ ազատագրենք Քաշաթաղն ու մնացած մեր տարածքները։ Երկրորդ դասարանի աշակերտուհի Մարիան, ով դասընկերների հետ սիրով ներկա եղավ համերգային մասին, ասաց՝ կուզենա հաճախ լսել նման երգեր, դիտել հայկական պարեր…

Թեգեր: Էդգար ԷլբակյանթանգարանհիմնադրամՀովհաննես ԹումանյանմշակույթՑուցահանդեսքաղաքագետՔաշաթաղ
Կիսվել1Tweet1Կիսվել
Զոհրաբ Ըռքոյան

Զոհրաբ Ըռքոյան

Զոհրաբ Բուրաստանի Ըռքոյանը ծնվել է 1958 թ. նոյեմբերի 26-ին ՀԽՍՀ Մարտունու շրջանի Գեղհովիտ գյուղում, բանվորի ընտանիքում: 1966 թ. ընդունվել և 1974 թ. ավարտել է Գեղհովիտի Ալ. Մյասնիկյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանը և նույն թվականին ընդունվել Երևանի մեքենաշինական տեխնիկում, ավարտել 1978 թ.: 1980 թ. փետրվարին աշխատանքի է ընդունվել Երևանի քաղաքային էլեկտրատրանսպորտի վարչության նորոգման մեխանիկական գործարանում: 1985-91 թթ. ընդունվել և ավարտել է Երևանի պետական համալսարանի բանասիրական ֆակուլտետը: 1991-96 թթ. աշխատել է Մասիսի շրջանի դպրոցներում՝ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ: 1996 թ. մարտի 1-ից մինչև սեպտեմբերի 15-ը աշխատել է Երևանի պետական համալսարանի «Երևանի համալսարան» պաշտոնաթերթի խմբագրությունում՝ որպես պատասխանատու քարտուղար: 1996 թ. սեպտեմբերից մինչև 2010 թ. օգոստոսի վերջն աշխատել է ԼՂՀ Քաշաթաղի շրջանի ԿՄՍԵ վարչությունում՝ առաջատար մասնագետ, այնուհետև` նույն վարչության պետի տեղակալ: 2010-ից մինչ օրս Քաշաթաղի շրջանային «Մերան» թերթի գլխավոր խմբագիրն է։ 1989-1994 թթ. մասնակցել է ՀՀ և Արցախի սահմանների պաշտպանական և ազատագրական մարտերին: Նույն ժամանակ ռեպորտաժներով հանդես է եկել ՀՀ լրատվական միջոցներով: «Արծիվներն ամպերի մեջ են» գրքի և «Մեր Քաշաթաղը» լուսանկարների ալբոմի հեղինակ է։ Մարտական, կրթամշակութային և այլ բնագավառներում ցուցաբերած ծառայության համար պարգևատրվել է ՀՀ ՊՆ «Գարեգին Նժդեհ», «Անդրանիկ Օզանյան» գերատեսչական մեդալներով։ Արցախի Հանրապետության նախագահ Ա. Ղուկասյանի կողմից արժանացել է «Մարտական ծառայություն» մեդալի, իսկ Բ. Սահակյանի կողմից՝ «Վաչագան Բարեպաշտ» շքանշանի։ Քաշաթաղի շրջանում կրթության համակարգում ունեցած նվիրումի համար արժանացել է ՀՀ ԿԳ նախարարության Ոսկե հուշամեդալի և պատվոգրերի, ԼՂՀ կառավարության պատվոգրի։ Քաշաթաղի շրջանում ՀՀ Երկրապահ կամավորականների միության հիմնադրման և հետագայում բաժանմունքի աշխատանքներում ունեցած ծառայությունների համար արժանացել է ՀՀ ԵԿՄ հուշամեդալի, ՀՀ ԵԿՄ «20-ամյակ» և այլ մեդալների, պատվոգրերի, «Հատուկ գնդի» պատվոգրի։ Քաշաթաղի շրջանի կայացման գործում ունեցած ծառայությունների համար ԱՀ վարչապետ Ա. Հարությունյանի կողմից պարգևատրվել է «Հուշամեդալով»։ 2014 թ. օգոստոսին մասնակցել է Արցախի սահմանների պաշտպանության մարտերին՝ Մատաղիսում։ 2016 թ. ապրիլի սկզբից մինչև հունիսի վերջը մասնակցել է Արցախի սահմանների պաշտպանությանը, լուսաբանել առաջնագծում կատարվող իրադարձությունները։ 2020 թ. պատերազմի օրերին աշխատել է շրջանային ՔՊ շտաբում, նաև Բերձորի իր բնակարանը տրամադրել Արցախին օժանդակող կազմակերպություններին, աջակցել նրանց աշխատանքին, կազմակերպել սննդի, հագուստի և այլ անհրաժեշտ իրերի ներկրում Արցախ։ ՀՀ ԵԿՄ անդամ է, Քաշաթաղի տարածքային բաժանմունքի փոխնախագահն էր մինչև 2020 թ. նոյեմբերը: Ամուսնացած է, ունի երեք դուստր:

Նույնատիպ Հոդվածներ

Այց անմահ հերոսներին

Այց անմահ հերոսներին

Մարտի 28, 2023
«Ես մեծ ստեղծագործություն եմ թողնում Երեւանում, բայց քաղաքի մի մասը կտանեմ ինձ հետ»

«Ես մեծ ստեղծագործություն եմ թողնում Երեւանում, բայց քաղաքի մի մասը կտանեմ ինձ հետ»

Մարտի 25, 2023

«Հպարտ եմ, որ հայ եմ, հպարտ եմ, որ հայ եմ ծնվել…»

Մեկ օր հերոսների դպրոցում

Պատերազմը՝ միլիոն գողանալու համաշխարհային մեխանիզմ

Գործատուն պետական աջակցություն կստանա

…Ու մնացին հավերժ զինվորներ

Նվիրումի, գնահատանքի, վերագտած ջերմության ու հաղթանակածների օր

Հաջորդ Հոդվածը
Երեխայի պաշտպանության լավագույն ձեւը

Երեխայի պաշտպանության լավագույն ձեւը

Պահպանել է դիրքը ՖԻԴԵ-ի վարկանիշային աղյուսակում

Պահպանել է դիրքը ՖԻԴԵ-ի վարկանիշային աղյուսակում

Ամենաընթերցվածը

  • Կա՛ն մշտական թշնամիներ, որովհետեւ կա՛ն մշտական շահեր

    Կա՛ն մշտական թշնամիներ, որովհետեւ կա՛ն մշտական շահեր

    2 Կիսվել են
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • «Հպարտ եմ, որ հայ եմ, հպարտ եմ, որ հայ եմ ծնվել…»

    2 Կիսվել են
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • «Պետք է գտնենք այն լուծումները, որոնք կխթանեն բարձր արժեք ստեղծող արտադրությունների զարգացումը»

    6 Կիսվել են
    Կիսվել 2 Tweet 2
  • «Կայսերական մեծության» մորմոքը

    1 Կիսվել են
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Որպեսզի չշարունակվեն մայիսները, նոյեմբերներն ու սեպտեմբերները

    5 Կիսվել են
    Կիսվել 2 Tweet 1

Սոցցանցեր

Ցանկ

  • Հանրապետություն
  • Միջազգային
  • Սոցիում
  • Սփյուռք
  • Հոգեւոր
  • Մշակույթ
  • Այլք

Օգտակար Հղումներ

  • Armenpress
  • Armenpress | History
  • Республика Армения
  • Պատմություն
  • Հեղինակներ

Մեր Մասին

Հայաստանի Հանրապետություն՚ օրաթերթը ստեղծվել է 1990 թ.

Ներկայում օրաթերթը հրատարակվում է «Արմենպրես» լրատվական գործակալության կողմից:

 

Հասցե՝ Հայաստանի Հանրապետություն, ք. Երեւան, Արշակունյաց պող. 4, 13-14-րդ հարկեր Հեռ.՝ + (374 10) 52-57-56, Էլ-փոստ՝ [email protected]: Գովազդի համար`+(374 10) 52-69-74, +(374 96) 45-19-38, Էլ-փոստ՝ [email protected]

Ոչ մի արդյունք
Կարդալ ամբողջը
  • Հանրապետություն
  • Միջազգային
  • Սոցիում
  • Սփյուռք
  • Հոգեւոր
  • Մշակույթ
  • Այլք

Հասցե՝ Հայաստանի Հանրապետություն, ք. Երեւան, Արշակունյաց պող. 4, 13-14-րդ հարկեր Հեռ.՝ + (374 10) 52-57-56, Էլ-փոստ՝ [email protected]: Գովազդի համար`+(374 10) 52-69-74, +(374 96) 45-19-38, Էլ-փոստ՝ [email protected]

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist